Halmstad 2

God morgon

Sitter och dricker lite te och har precis proppat i mig gröt efter en liten springtur. Emmelie sover, men det kan hon gott göra ett tag till tycker jag, det kan hon behöva. Idag står det inte mycket på schemat, ska plugga och vila upp mig lite, en del prat lär det också bli. Känner mig lite smått stressad över allt just nu, jobb, skola och träning så jag måste tagga ner lite, hoppas på att denna vecka kommer vara till hjälp. Fast i Halmstad utan att kunna göra något, perfekt medicin  =) 

Jag tror nog att våren är lite före här i alla fall. En annan luft, lite varmare och faktiskt grönt gräs på en del åkrar, lovely. Hoppas på att det kommer till stockholm också snart. 

Nej nu ska jag hoppa in i duschen tror jag.

 



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: