Familjtankar

Jag saknar min familj så mycket nu när jag inte bor hemma längre, även fast det bara är 6 km. Har nog inte förrän nu insett att det aldrig kommer bli som förut igen då både jag, Jenny och Sandra bodde hemma. Det var påfrestande med tre systrar med stark vilja under samma tak haha stackars mamma och pappa, men samtidigt var det ju underbart att få skälla på varandra när någon pratat i telefon för länge och att kunna smyga in till någon av systrarna på natten och krypa ner vid sidan av när man var ledsen eller hade drömt något hemskt. Vi har nog bråkat ganska mycket i våran uppväxt, men vet ni det som inte dödar härdar, och jag vet att mina systrar kommer stå vid min sida alltid, vad som än händer. Hur osams vi än är så ställer vi upp för varandra i vått och torrt. Jag har så många minnen med min familj både bra och dåliga men jag antar att det hör till. Mina föräldrar har ställt upp så mycket för oss alla tre, jag beundrar dom, fast ingen är ju perfekt inte heller dom men jag vet inte om jag skulle lyckats hantera tre systrar på lika fint sätt som dom gjort och det tackar vi för. Jag tror inte att det alltid varit så lätt för mamma att aldrig få ha sina saker i fred eller för pappa som fått stå ut med 4 tjejers tjafs och prat dagarna i ända  haha och för att inte tala om våra slagsmål, värre än de flesta killars kan jag nog påstå ;)  

Men jag skulle inte byta ut min familj för något i hela världen, dom är bäst... om ni läser det här hoppas jag att ni förstår hur mycket jag älskar er, även fast massa saker har förändrats, men jag tror nog att livet är så ;) 

Familjen Olsson 4-ever
Bild1 Jenny
Bild 2 Emma och Sandra
Bild 3 Pappa
Bild 4 Mamma


     



    



Postat av: Anonym

haha ja de va ju en oerhört smickrande bild :-/ fy faan har jag sett ut så?! vidriga örhängen hahaha.... jäkligt gulligt skrivet, men du glömde "bli strypt med mobilsladden" där du skriver om o krypa ner hos systrarna på natten <3 älskar dig min lilla geléråtta <3<3<3 vi för alltid!!!

2009-03-19 @ 14:24:21
URL/Bloggadress: http://therosehip.blogg.se/
Postat av: PA caroline

Emma emma emma, nu är jag här och smygläser igen:)! Gud va lik du va din storasyster:) Hoppas allt är bra med dig. . . Ville mest påminna om PVDgasquen;)!! Vore jättekul om du kom! kramar C

2009-03-20 @ 09:31:28
Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: