En tisdag i Halmstad

God Morgon

Det är så lugnt och fridfullt här nu, (förrutom den jävla undulaten som inte kan hålla käft, funderar på att nacka den jäveln) men det är lite blåsigt och dimmigt tyvärr. Jag som hoppades på sol, men dagen är ung eller hur säger man? så än finns det hopp. Idag är det bara hemmamys som står på schemat, underbart tycker jag. Emmelie ligger fortfarande och sover, en annan är uppe med tuppen, eller nej inte riktigt idag. Skulle ta en springrunda som blev mer än gårunda eftersom åkern jag gav mig ut på inte var nådigt knölig och det blåste som attan. Men jag har ju rört på mig hur som helst och det är huvudsaken tycker jag. Nej nu vakna hon, kanske ska vara lite social.

   



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: