Drömmar

Då var ännu en dag avklarad :) en lugn sådan, ätit  gott, gått långpromenad, varit nere vid en strand och nu tittar vi på TV i soffan,  perfekt dag. I morgon ska vi till Emmelies skola och sen ska vi nog köra ner till stranden och ta en promenad tror jag. Är helt förälskad i stränderna här nere. Långa och riktig utomlands-sand. Nu när det inte är sommar är det tomt på stränderna vilket är perfekt för strandpromenader och springturer längst vattenbrynet. Jag vill verkligen flytta neråt sen, eller ja helst nu men jag pluggar ju i Uppsala så där är jag fast ett par år till. Men sen ska jag verkligen försöka få tjänst här nere, skulle vara en dröm som blev sann. Har alltid älskat trakterna här nere bättre än Stockholmsområdet. Det som blir lite jobbigt är ju att flytta ifrån familjen, mina föräldrar och Jonathans. Men jag tror man ska följa sitt hjärta och jag känner mig alltid hemma här. Hoppas min Jonathan är med på mina drömmar, skulle vara lovely. Nej dags att sluta drömma och gå tillbaka till verkligheten =) ska ta lite kort på stranden i morgon så ni som inte sett det med egna ögon förstår vad jag menar 

=)



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: