Bröllop

I morgon är det dags, dags för två människor att lova varandra evig kärlek, hur fint är inte det? Min klänning är uppsydd och mina naglar är förlängda. Nu saknas bara lite lockar i håret, sen är jag redo. Ska bli kul, sist jag var på bröllop var jag 5 och var självaste tärnan. Kan inte påstå att jag minns alltför mycket dock ;) 

Blir säkert party för hela slanten och hela natten om jag känner fam Emmoth rätt. Ska försöka fota en del. 



Postat av: eva

hoppas de blir ett kul bröllop :) Vem ere som gifter sig?



Nu åker ja till arlanda, för andra gången! Men ja e efterlängtad därnere iaf :)

2009-03-14 @ 17:47:27
Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: