Att vara

Idag har det snöat hela dagen. Jag har jobbat med de små liven på dagis. Och tänk så mycket glädje barn sprider, vi måste ta hand om alla världens barn för de är dom värda, varenda en ;)

Annars har inte hänt så mycket, tror jag inte tål godis för jag får såå ont i magen när jag äter de vilket är allt annat än skönt. Så jag borde nog sluta med det.

I morgon är det frissan som gäller, behövligt innan bröllopet som är på lördag. Måste införskaffa strumpebyxor också.

Nej nu ska jag pussa på min kära och sen soova



Postat av: Ylva

Herregud, EMMA!

Det var ett par år sen man träffade dig minst sagt.. Edsbro 03-04 kanske??!

Det är Ylva här, hade Alladin om du kommer ihåg? ;)



Hur är det med dig och vad gör du nuförtiden?

Rider du?



Jag pluggar till Hippolog nere i Flyinge iaf =)

Puss

2009-03-12 @ 13:05:37
URL/Bloggadress: http://ylva87.blogg.se/
Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: