Äntligen

En hel del jobb på gång, vilket känns så skönt. Dem ringde i morse från mitt ena dagis och behövde personal hela veckan, helt underbart... Sen på min rast idag ringde det från min andra förskola och också behövde vikare för hela veckan. Det är så tokigt att dem ringer samma vecka för jag kan ju inte vara på två ställen samtidigt även om jag väldigt gärna skulle vilja ;) Men med fyra dagars jobb denna vecka kanske det löser sig att jag kan åka till Emmelie nästa vecka, vilket skulle vara så mysigt... 

   
  



Postat av: Emmelie

Åå vad kul för dig. Vore såååå mysigt om du kommer ner:)

2009-03-09 @ 23:02:00
URL/Bloggadress: http://emmeliessvenander.blogg.se/
Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: