Ångest

Jag har nu tokångest för att jag inte har ork att träna idag. Skulle behöva ut och springa av lite fett men är helt slut, har landat i sängen och kommer aldrig upp känns det som. Har jobbat sent hela veckan så det kanske inte är så konstigt? eller? Ska verkligen ut och springa i morgon när jag slutar tidigt, redan klockan 1. Så jag hinner springa efter jobbet och innan vi ska på fika hos min älskade sys. Sen ska jag bara njuta av ledigheten och kramas med min underbara pojke. Han är förövrigt på träning nu vilket inte ger mig bättre samvete haha. Men gymmade ju igår och dagen innan de. Haha ser ni hur jag försöker övertala mig själv om att det är okej att vila idag, lustigt. 

Sen blire förmodligen Halmstad på söndag vilket skulle vara underbart. Åka ner till min bästa och bara få vara ledig i 5 dagar underbart.

Nej nu ska jag kolla vänner tror jag ;) 



Postat av: eva

Man ska ALDRIG ha ångest för att man inte tränar.

Gläds åt de ggr du får röra dig ist! Glöm inte när du va skadad o inte kunde! :) Stor kram!

2009-03-28 @ 18:56:06
Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: