Tisdagsbak

Har precis avslutat två satser muffins med lite glasyr på toppen. Mums. När man går ut känns det som om hösten slår en i ansiktet. Sommaren verkar vara på dåligt humör och jävlas med alla vi som lever för sommaren och värmen. På måndag slutar min ledighet och jobbet hälsar mig välkommen inför en tuff sommar med MYCKET jobb. Ska hoppa in ett pass på fredag också var det tänkt. Helgen som passerade var toppen. Spenderade den i Strömsholm på hästtävling med världens bästa syster som kammade hem lag SM brons med de övriga i Djursholm, jag tror jag har världens finaste häst också ;). 

 





Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: