Tappat körkort och inlines

Var på grönan igår med Jesper. Riktigt skojsigt förutom att mitt körkort fick lust att vara med i volvo ocean race och hoppade i vattnet. Så nu är jag utan körkort för det ligger och simmar i havet på Djurgården, kul... Hur som helst, åkte en hel del, bergochdalbanan mest. Tur med vädret hade vi och solen var framme mest hela tiden. Blir nog en tripp dit snart igen, fast med Jonathan och då ska jag lura upp han i Inzane, hihi ;). Började mitt sommarschema i måndags också, trivs så otroligt bra med kollegor och arbetsuppgifterna känns bra. Har nu haft två lediga dagar innan fyra dagars jobb. Så de blire inget midsommarfirande eftersom jag slutar 8 i morron och börjar tidigt på lördag igen. Men vad gör de egentligen?

Passade på att åka inlines för en stund sen. Dom rullade riktigt bra, lite för bra och lite för fort haha. Kände mig som bambi på hal is i början men de släppte mer och mer. Har inga problem att åka men bromsen tar lite dåligt tycker jag, har nog inte fått in den riktiga knycken än ;) sen vill jag gärna bromsa som man gör på skridskor så där på sidan och det går ju åt skogen =) !!! 

Nej nu ska jag nog ta tag i matlagningen här. Blir wok med nudlar idag *mums*






Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: