Kvällen och Dagen

Gjorde samhället en god gärning igår och agerade vuxen på alkoholfri fest för dom som är under 18 år och hade skolavslutning igår. Hamnade med två roliga systrar och vi skrattade mest hela kvällen. Ska absolut göras om... Fick otroligt fina västar också, tänk jag fick den text som faktiskt passar fruktansvärt bra på mig som person (bjuder på en bild, jag längst till höger)

 


Åkte hem lite före alla andra då jag idag skulle upp i ottan och jobba. Eller ottan kanske var att överdriva. Hur som helst en kanonkul dag på jobbet och jag älskar att jag äntligen trivs med ett sommarjobb. Helt i min smak.

Ska nu vara social med J.

Trevlig kväll allihopa



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: