Grattis plastsyster Sandra 23

Lärde känna denna bestämda dam för ganska exakt 3 1/2 år sen. Har en ganska "speciell systerrelation" då vi alltid pratat med varandra om allt och även fast vi varit oense om saker så lyckas vi alltid komma tillbaka till varandra på något sätt. Skulle kunna skriva hur mycket som helst om denna sköna, snälla, galna brud med skinn på näsan, men jag avslutar med att säga att hon betyder mer än hon tror för mig och bjuder på lite snygga bilder på födelsedagbarnet...

Grattis Sandra

(plastsyster Sandra, jag och plastsyster Linn)
   






Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: