vattenflaska

Var ute och sprang med Gunilla, hon sa att vi skulle springa runt kvarteret vilket betyder här typ 9 km, jag trodde jag skulle dö och hon sa att hon hade usel kondis haha. Jag fick superhåll som aldrig ville försvinna. Men det var en trevlig stund. Dock var det på asfalt så min rygg värker något så fruktansvärt nu vilket inte är så skönt. Det var en bil som körde förbi och kastade en nästan ful vattenflaska på min hand vilket inte var så skönt heller kan jag tala om. Gunilla blev lite arg haha men de va ju ingen fara. Hon hade aldrig varit med om liknande, tur att jag kom ner så hon får lite krydda på vardagen haha eller? Sen när jag var ute med stella tutade och vinkade typ 6 bilar av ca15 som körde förbi. Gunilla sa att jag kanske måste ha keps på mig, så jag kanske ska överväga det.

Nu är jag supertrött, ska försöka hitta Gunilla och se vad som gäller i morgon, sen är det stup i säng. 

God natt alla läsare 



Postat av: Lars Olsson (Din pappa)

Hej Emma!



Tänkte bara tala om för Dig att det är första gången jag är inne på en "blogg" och skriver. Pratade med Anders idag och han sa att du hade skrivit om mig och att han blev riktigt rörd. Ni två har just nu skapat ett intresse i mig att på det här sättet följa Dig nere under Ditt äventyr på andra sidan jorden. När jag pratade med Dig i går kväll hade du en Djurgårdentröja på Dig. Vet inte om du hade den på Dig då Du var ute och sprang för det kan också vara anledningen till varför folk kastar flaskor på Dig. Ändå tycker jag att det är osannolikt att Djurgårdsmärket kan vara känt längre söderut än Trelleborg.



Jag kan ha ytterliggare en förklaring till varför de kastat vattenflaskor på Dig. DU ÄR HET!



Om detta inlägg inte var så bra så var det ju mitt första ilägg någonsin.



Kram från Din beundrare i ett kallt Skandinavien, Sverige, Uppland, Roslagen, Norrtälje, Gubboda och kanske i en framtid Sjöslättsgården.



P.S. Tänker på Dig minst två ggr i timmen.



Du får Nu inte sluta skriva när jag äntligen har hittat fram.



Puss & Kram



Pappa

2009-01-21 @ 18:34:04
Postat av: Lasse

Om De kastar vattenflaskor på Dig beror det på att Du antingen har en Djurgårdströja på Dig eller för att Du ser HET UT.



Ha Det!!!!!!!

2009-01-21 @ 18:58:04
Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: