Väskorna

Mina resväskor står nu på golvet, dom är mer än proppfulla kan jag tala om, och dom väger mer än dom får kan jag också tala om, hur ska detta gå???... jag får nog gå igenom allt en gång till *suck* 

Ska in till stan i morron tror jag och försöka fixa det sista så jag slipper tänka på de den sista veckan. Men nu ska jag nog laga lite mat tror jag och göra en to do lista. Det gäller att komma ihåg allt, det är inte det lättaste =)  



Postat av: Michaela

Vi åker den 25e Januari till Costa Rica. Sen ska vi vara i centralamerika i två månader och sen ska vi till Thailand en månad. Kommer hem i Maj igen :) vart ska du ut och resa någonstans då? :)

2009-01-06 @ 19:00:07
URL/Bloggadress: http://michaelaronneborg.blogg.se/
Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: