Vänster trafik hej och hå

Skulle precis ta en liten nap när Colin kom och hämtade mig för lite övningskörning. Så nu har jag även provat på vänstertrafik, vilket va knepigt men spännande. Colin pratar superenkel engelska och va en bra körlärare och han sa att han va impressed, han frågade även vem jag övningskört med, men pappa ta inte åt dig något ;) haha jo ja sa att de va du. Hur som helst högersvängar är knepigast, jag körde över på högersida en gång, men de gick bra iaf för de va bilfritt =) Vi körde bla till emmas och niklas skolor förbi ett mc donalds och till några ställen jag inte kom ihåg va dom hette. Det är filer överallt så stockholm är ju rena barnleken och jag som avskyr att köra där haha. Ska ev ut och springa med Gunilla när hon kommer hem från sitt jobb vid 5 men jag känner mig ganska trött konstigt nog då jag haft lugnt idag. I och för sig flög jag 13 h igår och sov inte många timmar inatt, jag får ta igen sömnen den här natten i stället. Har inte så mycket mer kuligt att berätta eller jag har massor men inte som jag delar med mig av just nu.

Saknar er alla hemma i Sverige, speciellt Jonathan olidligt mycket   



Postat av: Anonym

Jag väntar på nästa trafikinformation då Du tagit Dig igenom första rondellen......

2009-01-21 @ 18:38:38
Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: