Tvätten

De där med tvätten är lite mysko. Hur mycket/ ofta man än tvättar så blir man aldrig av med skiten. Killar och tvätt verkar liksom inte riktigt samspela heller. Som nästan sambo vet jag inte hur många gånger jag får sucka över min man som fyller den där smutspåsen till mer än överfull varje gång. Han fyller på och fyller på men tvättar aldrig. Hur tänker man då? att tvättpåsen har egna ben? Att den tömmer sig själv i tvättmaskinen när den har legat och äcklat tillräckligt länge eller är han bara smart som vet att någon annan tar hand om den varje gång? Är det vi renliga typer som tvättar till slut de korkade och killarna de smarta som till slut ändå har sina rena kläder i lådan och slipper tvätta?

En sak som är säker är i alla fall att min sötnos ska följa med ner och hänga tvätten nu, här ska det bli ändring på låtatvätthögenväxautanattgöranågontinåtdet- fasonerna!!!






Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: