Tisdag morgon

Jag har redan hunnit varit ute en långis med hunden, tvättat en omgång, tagit vaccinhutt (glömde att ta den i söndags, oops) och kramats med min man. Ska snart gå ner och påbörja min andra omgång tvätt, kul att veta va.
Mina inlägg känns ganska ovärda men så kan det vara ibland, vänta bara tills nästa vecka för då kommer inläggen vara händelserika ska ni veta.

Kom på precis nyss att ingenting kommer vara sig likt när jag kommer tillbaka. Alla påstår att de kommer vara det men så fan heller. Min älskade klass kommer vara ett helt år före mig i studierna, vilket betyder ny klass. Min pappa kommer säkert ha kommit en bra bit på vårat bygge, så jag kommer aldrig mer bo i mitt hus som jag alltid bott i. Jag kommer säkert ha förändrats hur mycket som helst och alla här hemma har hunnit bli ett år äldre. 

Nu ska jag njuta av det som alltid varit relativt likt...



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: