Svar på kommentarerna

Pappa: i am impressed. Duktiga du, nu lovar jag att fortsätta skriva haha. jag hade inte djurgårdströjjan på min men jag har spekulerat i att han kanske tyckte jag såg trött ut och behövde lite vatten.

Anonym: jag har kört massa små rondeller för de finns överallt, det är ganska förvirrande men jag kör när det känns bra och är tomt =)



Postat av: Anonym

Hej Emma-femma.

Alla undrar hur du har det ;) , fast vi inte är så många kvar i klassen... Mest blivande psykologer i föreläsningssalen, hugaligen, haha!

Men lite fler personalvetare blir vi nog på fredag när alla andra kommer hem från Vemdalen.

Ha en härlig kväll, så skrivs vi sen =0)

Kram!

2009-01-21 @ 19:52:33
Postat av: Anonym

Självklart ska du fortsätta blogga alla gamla morsor är ju oliiidligt nyfikna...

Det räcker ju inte med ens eg´na galna ungar!

Kram på dig stumpan, hoppas att du inte gråter och längtar hem HELA tiden.Det tar ju ett par veckor att vänja sig kan jag tänka mig.











2009-01-21 @ 22:21:15
Postat av: elin

måste ju säga att jag nästan dagligen kikar in på din blogg och läser hur du har det..bra får jag intrycket av, måste vara en enorm upplevelse! :D

ha de bra

2009-01-21 @ 22:52:43
URL/Bloggadress: http://elinelleh.blogg.se/
Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: