svar på kommentarerna

To Janina: Hej ! va kul att du också hittat hit. Det är grymt spännande, men det var hur jobbigt som helst att åka iväg och det känns lite tufft att vara ensam på andra sidan ekvatorn. Men jag kommer ha nytta av detta i framtiden tror jag. Hur är det med dig annars? kramar

To Eva: Kul att ni hade det bra, här är det skönt men det regnar och åskar ganska mycket, nu till exempel. Det åskade som bara den häromnatten och blixtarna lyser upp hela huset, lite annat än hemma där de småsprakar lite bara. Ska uppdatera bloggen så mycket jag kan jag lovar. kram på dig tjejen ps hoppas psykologin är kul



Postat av: Mamma Myran

Hej gumman

nu får du lyfta på hatten för nu har du till och me d lyckats få din mor att annama datakommunicaton. Jag följer med spänning din blogg, så du får skriva mycket. Är helimponerad av att du redan kör i stora Johannesburgh och vänstertrafik till på köpet. Kommer ihåg när du och jag var ute och övningskörde på Görla industriområde......Det var inte länge sedan du gnällde "jag vill inte köra volvon det är läskigt" och detta var då i urskogen med enfilig trafik i Norrtälje. Som sagt jag är superinponerad.Vilken utveckling vad ska detta sluta......Du kanske kan extraknäcka som busschaufför i Sydafrika HAha

2009-01-23 @ 13:13:58
Postat av: Janina

Jag är helt säker på att du kommer ha stor nytta av denna upplevelse resten av livet! Du verkar ha vuxit jätte mycket i dig själv redan nu!! Är familjen du bor hos snäll? Med mig är allting jätte bra annars! :) Va rädd om dig. Kram

2009-01-25 @ 11:39:02
Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: