Så rätt så rätt

Det är det här jag behöver, komma bort, komma ifrån. Väskan är packad (nästan klar) och kolera vaccinet står och väntar på mig där nere, botten upp...



Postat av: eva

skönt att höra att d känns bra, även om du såklart åker lite bergodalbana inombords :)

Lycka till me tatoon också, spännande!!!!

<3

2009-01-04 @ 14:54:07
Postat av: Linda

åå vilken spännande resa du har framför dig! Jag blir nästan lite avundsjuk trots att jag ska få påbörja min drömutbildning (hoppas jag)..

Ha en bra fortsättning på söndagen!



kram kram

2009-01-04 @ 15:25:54
URL/Bloggadress: http://lindalewander.blogg.se/
Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: