Nummer 57

Med minimal lust var jag tyvärr så illa tvungen att ta mig till norrtälje för den där jävla vaccinationen. Ja ja fine, lånade Jonathans mammas bil (som jag för övrigt älskar att köra) och rullade så sakta in mot lillstaden. Tyckte jag va i god tid, kommer in i hallen, möts av MASSA människor, inte en, inte 10 utan säkert 60 st. fan fan fan, nummerlappsnummer 57. kul vem är näst på tur? nummer 17, de måste fan va min turdag. Dessutom inga sittplatser, efter en halvtimme värkte min rygg så för jävligt så jag trodde jag skulle dö. Som tur va så ledsnade en tant och farbror att vänta så jag fick deras nummerlapp, wii 7 nummer mindre, nummer 50... ännu mer väntan, men efter typ 2 h fick jag komma in, be om den där jävla sprutan så va de klart, fick recept för malariapiller me, så South Africa here i come...





Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: