Nattinufsan

Nu är det dags att lägga ner den här jävla datan som jag inte kan slita mig ifrån haha. I morron blire förhoppningsvis att tatuera sig, men vet inte hur de löser sig med bil än, annars får vi ta de nästa vecka. Men jag vill väldans gärna i morron. Det blir två hjärtan som sitter ihop typ, på vänster fot. Det kommer bli skitsnyggt tror jag =)

Nej nu ska jag gosa ner mig med jonathan här.

Sov gott



Postat av: Louise - Sveriges största au pair blogg

Tack så jättemycket! Jag kände mig verkligen fin på nyår, men det betyder extra mycket när någon annan påpekar det.

Jag slutar som au pair den 25 feb. då jag har varit ett år. Hur länge ska du vara borta? Hur kommer det sig att det blir sydafrika?



Ha de så bra och stort lycka till!!

Kramar Louise

2009-01-05 @ 02:25:56
URL/Bloggadress: http://louisesa.blogg.se/
Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: