Mitt första hej då sög

Har precis varit hos min äldre bästaste syster. Vi drack the och mös med bullar och pepparkakor. Det var sista gången vi ses nu på kanske ett helt år. Vi har aldrig varit ifrån varandra så länge och de suger kan jag tala om. Men jag vet att hon alltid kommer finnas för mig och jag kommer alltid finnas för henne, och hallå vi är ju bara ett resdygn från varandra. Fast å andra sidan typ halva jordklotet ifrån varandra också. Men jag lärde henne skype så nu ska vi skypa kan jag tala om, varje kväll =)

To Jenny: jag älskar dig enormt mycket och vad som händer så finns jag alltid för dig (även fast jag är i det bortglömdas land (skämt åsido) ) =)

Fick världens finaste lyckobjörn också, den ska me ner och den ska stå på mitt nattduksbord, det lovar jag på dag otto heder =) så här ser den ut:





Postat av: Jenny

vad söt du e gumman! började gråta igen när jag läste det där :´( faan va jobbigt det här känns... älskar dig stjärnstopp och jag vet att du alltid finns när jag behöver det, och jag hoppas du vet att jag finns här för dig oxå... oavsett tid, plats, dag, land och allt de där! minns dikten jag skrev till dig;



Jag älskar dig mest på denna jord

Jag vet att det bara är ord

Men jag vet inte annars hur jag ska få dig att förstå

Att det som betyder mest för mig är vi två

Jag lovar att alltid finnas vid din sida

Även om detta innebär att jag måste lida

Jag lovar att alltid finnas där du är

Oavsett vad detta innebär

Skulle du lämna jorden före mig

Skulle jag i nästa ögonblick åter va hos dig

Inget ska någonsin få skilja oss åt

Vi ska dela allt, kärlek, skratt och gråt



<3

2009-01-13 @ 22:53:23
URL/Bloggadress: http://therosehip.blogg.se/
Postat av: Erika

Hej...

Usch och fy, jag vet hur det känns.

Det var så hemskt när min brorsa flyttade till Mallis =(

(Inte lika långt bort, men ändå.)

Men vi har ju lika nära kontakt idag. Thank god for Skype!!!



Kram

2009-01-14 @ 08:48:35
URL/Bloggadress: http://prickelina.blogg.se/
Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: