Lördag

Pappa jag kör en svart toyota någonting tror de är en yaris men inte den lilla modellen utan en större. Har precis tuffat motorväg med Gunilla nu, har typ kört en och en halv timme, är lite trött nu då man måste vara sjukt koncentrerad, men det går okej. Tror jag ska åka ner till mataffären en sväng och handla lite frukt och något att äta till middag har lite tomt i mitt kylskåp. Sen har vi även varit på två hästshopar och inhandlat ett mindre bett till Sweet talk. Jag hittade ett par åttakantiga broddar med dubb som jag funderar på att kanske köpa med mig hem om jag har vägarna förbi, tror den skulle vara bra på gräs. Idag skiner solen här iaf vilket är skönt. Jag kunde inte sova så länge så jag satt mig på gräset och läste en bok en stund i morse. Colin frågade om jag ville följa med och flyga så jag tror vi ska göra det senare idag om det är uppehåll eller i morgon. Annars händer inte så mycket, funderar på om jag ska försöka ta mig till rosebank i morgon, ett shoppingcenter som tydligen har marknad, dom ska ha sånna där afrika masker också som jag tjatat så mycket om hemma, så jag ska se om jag hittar några fina som jag kan sätta upp hemma sen. Annars har jag inga planer, kanske följer med till stallet en sväng idag eller i morgon, vi får se. 

Hoppas ni har det bra i Sverige allihopa.

Kramar   



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: