Jag måste vara släkt med min pappa

Hej allihopa, här är det idag soligt och skönt, dock inte så varmt men jag är ju lite frusen av mig och andra sidan, det kanske är 28. Vaknade i morse innan 6, det blir så ljust här så det är svårt att sova vidare men jag försökte somna om igen då jag har haft ganska dåligt med sömn hittills. Vaknade och käkade melon, äpple, jordgubbs sallad till frukost med fullkornsbröd och passionsjuice, gott =) Åkte sen med Colin och Nicklas till stallet där redan Gunilla och Emma befann sig. Vi kollade hur vi ska kunna laga sweet talks box innan vi gav oss iväg till ett stort shoppingcenter där jag och nicklas tappade bort colin för en stund, men bra som jag är så hittade vi honom igen. Hur som helst efter våran korta shoppingrunda lämnade vi av nick hos sin kusin steve. Kom hem hit runt 11.30 och jag gav mig ensam iväg på jakt efter afrika masker (ni vet sånna som jag tjatat om i evigheter haha). Så jag tog min svarta lilla bil och åkte till rosebank som är ett shoppingcenter som inte ligger så långt härifrån. Dom hade marknad idag så det var massor med folk och grejjer till tusen. Jag hittade mina älskade masker och lyckades pruta på alla, jag tror jag brås på pappsen för jag fick ett elefanthuvud som egentligen kostade 350 rand till 170, jag är ju bara för bra. Så det blev fyra masker, lite annat smått och en adidaströjja. Adidaströjjan är en sån blank som kostar 1000 i sverige, jag gav 390 rand vilket är lite mindre i svenska pengar, så jag är happy. Sen hittade jag hem utan karta och allt, duktiga jag. Funderar på att sola en stund nu

 
kram på er alla saknar er så mycket



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: