I love you

Varje tisdag har Nolia våran vanliga cleaner ledigt vilket betyder att vi har en annan, Lucy. Denna dam är en mycket kulig en, idag när jag satt och pratade med Jenny på skype kommer hon ut och typ tar över samtalet haha. Mycket roligt, hon sa flera gånger att vi ska anställa henne i sverige så hon kan följa med mig hem. haha. Hon säger alltid i love you till mig, undrar om hon vet vad det betyder eller om hon bara säger det för att det låter bra, man kan undra? Hon är väldigt rolig i alla fall, men jag vet inte om jag skulle vilja anställa henne. 

Hon tycker det är hur konstigt som helst att jenny pluggar till polis hon tycker det är för farligt för en tjej, sen tycker hon att det är ännu mer konstigt att jenny och jag inte bor hemma med mamma. Sen till råga på det försöker hon konvertera mig till hennes tro, fattar dock inte vilket hon har, eftersom jag bara fattar 2/3 av vad hon säger människan. Hon tycker vi är kontiga som inte ber och tror, tokiga kvinna. Hon får mig att skratta mycket i alla fall.

Nej över till skypen där jonathan väntar 



Postat av: Jenny

haha hon va kool =) men de va lite svårt o fatta va hon sa när man bara hörde varannat ord + att man inte är nån direkt hejjare på engelska... kombon blev rätt dålig haha =) älskar dig!

2009-01-27 @ 15:34:19
URL/Bloggadress: http://therosehip.blogg.se/
Postat av: Gunnar-Gunvor

Trevligt att läsa din blogg - hur duktig du är med allt som är nytt för dig - trafik till vänster köer m.m. Var rädd om dig när du är ute på dina löprundor Här är grått och disigt inte så varmt och skönt som du verkar ha det. kram G-G

2009-01-28 @ 15:59:10
Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: