Hemma

Har precis landat i sängen med lap topen i knät efter en svängom i storstaden Stockholm =) Var och fikade med andra au pair Emma som ska va i grannfamiljen typ. En skön prick, och jag får för mig att hon kommer vara den som är realist där nere när vi ska ut på äventyr haha =)

Hon fick dessutom bli medveten om vilket matvrak denna Emma Olsson kan vara emellanåt haha. jag åt och pratade, åt och pratade och hon lyssnade och iakttog. Undra va hon tänkte om mig egentligen, det kan man undra. Ett pratande matvrak... 

Våra förutsättningar och jobb verkar lite olika där nere men i det hela ganska lika ändå. Tror vi kommer få galet kul. Jag åker ju dock ner först så hon får det lite förspänt. 



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: