Flying Ants

Nu är det bäcksvart ute, lite scary men men. Jag babysitter Emma och Niclas som sover som grisar, så jag bloggar och svarar på diverse mail. Idag runt 19 var det flygande myror överallt och jag menar verkligen överallt, dem invaderade huset, det var helt svart över poolen och dom var överallt på en. Det kom in massor i huset och jag sprang runt och skrek medans Emma tycker dom är söta, nee tack äckliga satans djur. Till råga på det är dom stora som trollsländor också, dom tappar vingarna och kryper sen på golvet, uääk. Äckligare djur får man leta efter. 

Börjar bli riktigt trött nu kan jag tala om hoppas Gunilla och Colin kommer hem snart så jag kan få krypa till kojs. I helgen händer det som sagt roliga grejjer, vi åker på lördag efter att niclas spelat sin cricket match. 

nej nu ska jag läsa min bok, en bra sådan.

Stor kram till alla mina nära som läser speciellt till MAMMI OCH PAPPI  



Postat av: Erika

KRAM!!

Ha en härlig helg =)

/ E.

2009-01-29 @ 21:25:40
URL/Bloggadress: http://prickelina.blogg.se/
Postat av: Eva!

ååhh vad kul att du skriver igen :)) Hoppas du har en fin torsdagkväll. Jag tänker mkt på dej!



Jag har skrivit tenta idag, i psykologin o varit o käkat på upplands.

Jag fick A på sista pedagogik-tentan föresten :D Kul va!

2009-01-29 @ 21:40:13
Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: