Film

Nu ska jag mysa ner mig i sängen med en film, Harry potter och drömma mig bort från verkligheten en stund. Inte alltid man har möjlighet till det så här på en vardag, lyx med andra ord.



Underbara sommar 2008




Postat av: Eva :)

Hej gumman!! Resfebern har satt in, de förstår jag :) Hoppas de går bra för deej. Du vet att ja kommer följa dig väl!!! O ja ser fram emot o träffa dej igen sen!



Utvärderingstentan är klar nu. Känns såååå skönt! O de gick faktiskt bra också. Nu börjar bok-jakt inför psykologin , men mest ser ja fram emot vemdalen. Ta hand om dej!!!!! <3

2009-01-15 @ 15:08:02
Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: