En keps eller kanske rulla i lera

jag börjar bli lite rädd här nu, varje gång jag är ute med Stella ropar, tutar och visslar folk från bilarna, känns lite obehagligt. Jag tror att jag hädanefter måste antingen bära keps eller rulla mig i lera innan. Då kanske jag känner mig lite tryggare och slipper bla få vattenflaskor kastade på mig haha. Nerå de är inte så farligt men det är ju inte riktigt så att man kan peka finger åt dem som visslar som jag lätt hade gjort i Sverige. Det åskar nu igen, Regnet öser ner och jag fryser, inte så ovanligt för att vara mig men jag hoppades verkligen på mycket SOL så håll alla tummar för att det blir uppehåll snart. Eller ja det här är mycket bättre än erat snöblaskiga väder iaf. 

Har varit och shoppat mat med nolia precis, det var min första gång jag körde bil utan Colin eller Gunilla. Nolia har ju inget körkort så man kan säga att jag körde själv =D i am proud! ! ! vänstertrafik är faktiskt inte så farligt och jag trodde jag skulle vara supernervös hela tiden men jag känner mig coollugn och skiter fullständigt i alla puckon som tycker jag kör för sakta haha. jag kommer vara kung på att köra i stockholm när jag kommer hem. Här är det filer överallt, bilar överallt, människor överallt så värre kan det ju knappast bli kan jag tro. 

Saknar er alla så mycket, alldeles för mycket ska ni veta...

  



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: