En dag

Kom ju som sagt till Johannesburg i förmiddags vid 10, mötte upp Gunilla och åkte hem. Dom bor verkligen otroligt fint här och man åker förbi en hel del sjysta hus på vägen hit. Man känner sig dock totalförvirrad med denna vänstertrafik. Gunilla släppte av mig hemma här och hon åkte tillbaka till sitt jobb. Så jag fick lite egentid en stund. var skönt och behövligt då man är ganska sliten efter en så lång flygresa. Plockade lite med mina grejjor pratade med Jonathan på skype och bara tog det lugnt tills colin kom och släppte av Emma. Vi eller rättare sagt Emma åt lunch och jag var sällskap eftersom jag inte var hungrig. Sen har dagen rullat på med lek, spel och jag har lärt mig och dessutom spelat en liten sväng cricket, Jag var bäst och brände ut Emma och Nicklas på en gång, eller ja jag tyckte jag brände ut dom men enligt dom fick jag bara skyhöga poäng =)   

Sen spelade vi fyra i rad i säkert 1,5 h och jag var mästare. 


Har nu precis kommit in till mitt hus efter att jag ätit middag med de andra, lax, sallad och potatis hur gott som helst. men jag tackade för mig ganska snabbt efter då jag är dödstrött efter flygningen. 

nu ska jag fortsätta skypa med jonathan



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: