Egenstund

Det är så skönt att alltid få sin egna lilla stund sisådär 10-15 min antingen en gång om dagen eller två, ja så klart menar jag duschen. Hur skönt är det inte att få kliva in och stänga ute allt annat, verkligheten, problemen, funderingarna och bara njuta av det varma vattnet som rinner ner längs kroppen, att dessutom få stå där naken utan att behöva bry sig om sina skavanker eller att se snygg ut för någon annan är underbart. Att få skämma bort kroppen/ håret med något fint, dyrt shampoo är ju så lyxigt. 

Så mina slutsatser, duschen är rena lyxrummet...



   



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: