Det häftigaste

Nu har jag upplevt det absolut häftigaste hittills, jag har precis varit och flugit med Colin över Johannesburg, det går inte att beskriva känslan haha så coolt.
Försökte ladda upp bilder men det går inte vet inte varför. En annan dag förhoppningsvis. 

Efter våran flygtur åkte vi ner i slummen för colin ville visa mig, jag kan säga att jag blir inte ofta rädd men tusan så skraj jag var. Människor överallt, så skitigt och äckligt, någon kom fram och knackade på rutan och jag var tvungen att fråga colin om dörrarna var låste. Det var så overkligt jag bara satt och gapade. Går verkligen inte att förklara man måste se det med egna ögon, och ändå sa colin att det finns så mycket värre ställen som han ska visa mig sen.

När vi kom hem vilket var för inte så länge sen tog jag min bil och åkte till mataffären, behövde lite påfyllning. Så nu har jag kört bil själv, dvs själv i bilen för första gången, kändes himla säkert måste jag säga ;)

Det ryktas om att vi ska ut och äta sen men jag vet inte riktigt än, vi får se.  



Postat av: mamma

Jag gapar jag med över allt du fått vara med om under bara en vecka. Tur att det inte är Jenny som är i Afrika du vet ju hur fruktansvärt kräsmagad hon är jag tänker på det du berättade om slummen. Eller Sandra för den delen hon är ju flygrädd och skulle nog inte följt med Colin i första taget. Skönt att du har sol idag det har inte vi här har det blåst och snöat hela dagen

2009-01-24 @ 17:55:27
Postat av: Jenny

morsan olsson eriksson, detta e inte rätt forum att snacka skit om folk som ställer lite högre krav på hygien och standard...hahahahaha...men lite rätt har du =) fan va ballt o flyga emma!!!!1

2009-01-24 @ 20:12:27
URL/Bloggadress: http://therosehip.blogg.se/
Postat av: Pappa

Nu när Colin har varit med dig och lärt dig köra bil undrar jag när han skall lära dig och flyga. Jag tror att Emma och Nicklas har en "häftigare" pappa än vad du har. Du får berätta för Colin att Din pappa inte har en flygmaskin men att han faktiskt har en Lamborghini och en Mercedes. Du får själv välja om Du vill avslöja oss med att Lamborghinin är en traktor och Mecedesen är en lastbil. Kram!!

2009-01-24 @ 20:42:32
Postat av: Pappa

Glömde berätta för Dig att jag faktiskt också har flugit i ett propeller plan, en cessna, över skåne, Ljunbyhed, med Hansa. Jag fick faktiskt "spaka" en stund (pilutta Dig).Jag vet att Skåne och Ljunbyhed inte slår Johannesburg men jag måste ju försöka att få vara med och kraftmäta med Dig så länge det går. Jag ger mig inte i första taget. Jag tror att Du vet det. Förresten, vad heter flygplanesmodellen som Du var upp i (inte Sture eller så). Ha det!!! Sov gott!!! Kram pappa!!!!

2009-01-24 @ 20:55:13
Postat av: Erika

Hur coolt som helst!

Känns det som att du "landat" eller känns det lite overkligt? Du kommer att få vara med om så himla mycket där nere =0)

(Bloggade om/till dig idag, hihi!)

Kraaaaaam från kalla, snöiga Tobo.

2009-01-24 @ 23:28:38
URL/Bloggadress: http://prickelina.blogg.se/
Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: