destination sydafrika

Hej alla nyfikna.
Nu har jag landat i min lilla stuga på saxonwold i Johannesburg. Flygresan gick galant och jag sov typ hela tiden. Gunilla mötte upp mig på flygplatsen ca 10 min efter jag kommit till utgången, och på dom 10 minutrarna hade 4 st orangeklädda snubbar hunnit fråga minst 6 gånger hur jag skulle ta mig där ifrån. Det var lite konstigt att hoppa in på vänster sida utan att köra och man är verkligen lost i deras trafiktänkande. Det är lite lustigt att det står snubbar mitt i vägen för att sälja tidning, flamingos eller för att tigga, dom verkar iaf inte vara rädda om sina liv här inte. Sen har en del som jobb att sitta och vakta hus, dvs dem sitter på en plaststol hela dagen, trist jobb kan jag tycka men ett jobb dock.  Det är ganska varmt också, vet inte hur men bra nog stor skillnad från kalla Sverige. Nu ska jag låsa in mina smycken i kassaskåp och batterierna till datorn håller på att kollapsa.

hörs snart kanske 



Postat av: Erika

Hej!!

Vad skönt att se att du kommit fram ordentligt!

Det känns konstigt att börja nya terminen utan dig...

Jag ska följa din blogg minutiöst för att se hur det går för dig och vad du gör =0)



Ha det jättebra nu!

Kram / E.

2009-01-19 @ 14:06:03
URL/Bloggadress: http://prickelina.blogg.se/
Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: