De förbannade taxibussarna

jag måste bara få irritera mig lite över deras förbannade bilkultur här nere. Det kör runt minibussar, alltså mer billiknande saker som är de svartas taxi, eller ja de är bara svarta som åker. Och dessa irriterande, överfulla bilar stannar precis när de vill, precis hur de vill och precis där de vill. detta resulterar i vissa problem för oss övriga på vägen med tanke på att dom kan stanna precis mitt i så man själv stoppar upp trafiken, väldigt irriterande kan jag tycka.  



Postat av: Eva

haha, som cyklarna i uppsala skulle man kunna säga ;)

2009-01-23 @ 21:21:15
Postat av: Lasse

Vad kör Du för sorts bil (fabrikat och modell) och vilka bilmärken är valigast där nere?



Vill ha en rapport då du första gången stoppats av en polis eller kört ifrån en!!!!!! TUT TUT

2009-01-23 @ 21:54:45
Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: