Dagen innan

Det är nu snart bara 24 h kvar tills mitt plan lyfter och jag kan erkänna att det är ganska tung stämning här nu. Jag packar och väger den om vartannat för att undvika övervikt, blir så onödigt dyrt. Hoppas att jag kommit ihåg allt det viktiga nu, det återstår att se. Tänkte i alla fall att jag skulle ge upp packandet nu, det som är med är med och det som inte är det får jag köpa där nere helt enkelt. 

Nu ska jag göra annat och försöka tänka på annat, timmarna bara rusar iväg.   



Postat av: Malin Nilsson

Lycka till! =]

2009-01-17 @ 21:34:42
URL/Bloggadress: http://lillsvampen.blogg.se/
Postat av: Erika

Hej gumman... nu har du nog redan åkt =(

Jag tänker på dig massor!

Lycka till och hör av dig när du kommit i ordning.

Kraaaaam!!

/ E.

2009-01-18 @ 14:16:18
URL/Bloggadress: http://prickelina.blogg.se/
Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: