Började uselt slutade riktigt bra

Sitter här och mår faktiskt som jag INTE förtjänar, blöder i halsen mina öron värker som satan. Resultatet av gårdagen med andra ord. Var fast bestämd med att stanna hemma och ta det lugnt eftersom jag var sjuk, började ganska trist men enligt mina planer, burkmat, ensam hemma, urtrist helt enkelt. Uffe ringde och tjatade på mig cirkus fyra gånger vilket resulterade i att jag och Jonathan begav oss till riala runt 21. Fick jättemumsig mat och dom (läs Emmelie) hade gjort såå god efterrätt =)
Vi skålade in det nya året, badade jacucci (eller hur de nu stavas) och mös till tidiga morgonen. Jag som hatar att sova borta offrade även denna nyår som nykter, men de va klart värt det för ens egen säng är så mycket skönare än alla andra sängar tillsammans. =) hur som helst, efter lite övertalande av jonathan ( som ville sova kvar)  körde vi hem kl 5 i morse typ, så idag är min sjuka inte bättre och jag är supertrött, funderar på om jag kanske borde ringa en läkare som kan ge mig friskpiller...

Nej nu ska vi kanske äta något och åka hem till mig och hämta lite grejjor, bla våra chips =)

Hoppas ni hade ett fab tolvslag...   



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: