Blåa händer

Här är det fasen inte varmt, hamnade jag i london eller? mina fingar är blåa trots att jag har långärmad tröjja och jeans, hopplöst. Det har nu regnat i två dagar, oavbrutet... Jag har kört bil och kört bil, vattnet forsar på vägarna och alla bilister är som bambi på hal is, jisses. Dem kör så mycket sämre när det regnar och ändå kör de flesta kasst annars också. 

Idag har jag ridit sweet talk (i regnet) det gick bra, söt liten ponny de där. Sen har jag skjutsat och hämtat på barn hela dagen samt lagat mat. Tydligen gillar inte barnen ris men mitt ris och korvstroganoff gick hem, duktiga jag =D Ska snart babysitta eftersom colin och gunilla ska ut och äta. I morron händer inte så mycket men på lördag ska vi till familjens farm och kommer sen hem på söndag.

Annars har det inte hänt mycket vad jag kan komma på. Nej skriver kanske mer senare nr jag kommit på något att skriva 



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: