Att njuta

Nu när det har börjat dra ihop sig mot resan måste jag få berömma mig själv med att jag har njutit varje dag. Jag har inte gjort många knop, men så skönt det har varit, att bara få ta vara på och uppskatta av det som är runt omkring, i mitt fall i stort sett ingenting =)

I morron börjar en ny arbetsvecka och jag vet att den veckan som alla andra kommer att springa iväg för mig fast jag bara ska fixa det sista inför resan och bara vara. Men jag ska njuta av alla dagar och varje sekund. Jag ska njuta av de kalla minusgraderna, mina nära, tryggheten i sverige och närheten till Jonathan och massa annat.

Stanna upp, tänk efter och njut lite extra ni med =) 




Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: