Ännu fler hej då

Min morbror och hans fru ringde nyss och sa hej då. Min tanke var ju att även ta dem på min lilla hejdårunda i morron, men dom skulle tydligen till finland tidigt i morron bitti, vilket jag inte alls visste om. Känns lite bittert att jag inte får krama min sötaste kusin hej då. Det kommer bli ett händelserikt år för honom, ett litet syskon ska titta ut i mars och han kommer växa mycket, sötungen fyller 4 också. Men jag ska ge honom en extra stor kram sen när jag kommer hem istället. 


sorgligt det blev nu igen.... tears



Postat av: Linda -Blivande socionom

Hej, jag har oxå sagt hej då till massa underbara vänner idag..Jag åker till östersund imorgon, för jag har väl inte missat att berätta att jag kommit in på socionomutbildningen i östersund..



Eftersom jag inte har något internet ibörjan vill jag nu passa på att önska dig lycka till och hoppas att du får en fantastik resa!!

Ha det jätte bra!

Många kramar

2009-01-15 @ 22:00:31
URL/Bloggadress: http://lindalewander.blogg.se/
Postat av: morbror och johanna

Din lille kusin hälsar! Magen med!

2009-02-07 @ 12:16:17
Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: