6 Januari

Nu har jag 11 dagar kvar i Sverige. Tiden går läskigt fort, jag har sagt det förrut och säger det igen, jag hinner inte med =) Är hemma hos mamma och pappa och packar min väska, eller rättare sagt packar upp onödiga saker jag redan packat ner haha

Ska i morron åka in och träffa en annan tjej som också heter Emma =) som också ska åka till sydafrika som au pair i en annan familj som inte bor så långt ifrån min. Hon kommer ner lite efter mig, jag åker den 18 och hon den 30. Ska bli skönt att träffa någon som verkligen sitter i samma båt som mig haha. Allt kommer verkligen vara så främmande för mig det närmsta året och jag kan inte ens föreställa mig vad som kommer hända, varken i mitt liv eller med mitt liv. Antagligen kommer jag komma hem som en ny Emma, en självständig Emma med lite mer livserfarenhet och inspiration för livet förhoppningsvis. 

Nej nu ska jag packa upp ;)





Postat av: Sofia Werlin

åh vad skoj med au pair :)

2009-01-06 @ 12:06:45
URL/Bloggadress: http://sofija.blogg.se/
Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: