5 dagar

hej hopp. Har nu varit här i 5 dagar. Är ganska bra på att köra vänstertrafik, faktiskt lite impad av mig själv =D Men bilen är lite konstig, jag har ettan i men den hoppar fram som om jag försökte starta på tvåan, Colin skulle kolla de, hm den är skum.  Idag skiner solen och jag sitter i skuggan på familjens terass. Har kört Emma till skolan denna morgon med Colin och han tycker jag är redo att köra henne själv nu. However idag händer nog inte så mycket, ska köra Nolia till mataffären, hur ska det gå utan Colin i bilen??? det återstår att se. Sen rasta Stella och åka med Emma och Gunilla till stallet eftersom Emma ska ha ridlektion. 

Igår red jag Emmas häst, en jättesöt en. men så kommer ridläraren på stallet, jennie 71 år haha och skäller på mig massa. Jag fick inte ha några ben, dom skulle hänga rakt ut, jag fick inte ha vanliga tyglar utan skulle rida på bara graman, fattar ni BARA graman. Jag tappade hakan, sen fick jag absolut inte sitta ner i traven för då skulle hästen få ont i ryggen haha. jag tänkte på Nettan på en gång, hon skulle dö. hahaha för det gjorde jag. Hur som helst Gunilla blev lite putt på henne och sa att jag rider som jag vill och att jag faktiskt har ridit en del. Så på kvällen ringde hon gunilla och bad om ursäkt och sa att hon tyckte min ridstil va bra för hästen, bla bla bla. Ska bli intressant att träffa henne i stallet idag. Snacka om att hon ändrar sig snabbt ;) 

Saknar alla där hemma så otroligt mycket känns nästan outhärdligt. Det är skittufft på morgonen och kvällen kan ja tala om, dagarna är okej.

skriver kanske igen senare om inte blogg.se spökar som de gjorde igår.

love //Emma 



Postat av: Eva

Heeeeej!! Nu är vi tillbaka från Vemdalen, och det var underbart roligt. Spana in bilder från facebook, folk lär ju lägga upp bilder =D



Ser ut som du mår bra där nere! När kommer den andra granntjejs-aupairen ner? Ta hand om dig! och du..... FORSÄTT skriv :)

KRAM!!

2009-01-23 @ 07:54:02
Postat av: Janina

Hej Emma! Jag har hittat till din blogg och tycker du är grymt duktig som åkt i väg så här ensam! Var stark, hemma finns ju bara en flygresa bort! Kram /Janina

2009-01-23 @ 08:53:15
Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: