Vad ska jag hitta på nu då?

Klockan är straxt 10 och jag har redan hunnit färdigt med alla mina sysslor + en springrunda på löpbandet 30 min. Vad ska jag hitta på nu då fram tills klockan 1 då Emma ska hämtas och vi ska till stallet. Man kan undra.? Har ju som sagt redan tränat och ska titta i affärer i morgon på rosebank så har ju ingen lust med det idag också. Hm får funderas på. Om det slår till med lite värme kan jag ju alltid pressa vid poolen, men just nu är det ruggigt men solen är i alla fall framme vilket vi tackar för. 

Har snart tillbringat 3 veckor i detta land, så nu har jag slagit min pappa i att vara borta längst tid hemifrån. haha inget att vara så stolt över kanske?

Vet ni??? bensinen här nere kostar bara runt 6 rand, jag tankade fulltank för ca 200 rand, helt galet eller hur? Så här kan man köra mycket för dom pengarna man kör upp på en vecka hemma. 







Postat av: Landkrabba

Vad ska jag hitta på nu då? Gå o lär dig att dyka. Du kommer inte att ångra det. Jag lovar. Du har en sponser. Hälsningar från en frusen landkrabba!

2009-02-09 @ 09:42:50
Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: