Städmani

Min kille tycker jag har städmani och säger att jag städar fast det inte finns något att städa... möjligt ;) jag skyller på mina föräldrar för dom är också tokpedanter. Vaknade halvtidigt i morse och gick en promenad med Catharina och Nelson, typ 1 h och 10 min, det var mycket skönt förrutom att mitt ansikte frös till is. Sen har som sagt dagen gått åt till att städa hela rummet i alla vråer.  

väntar på lördagsmiddag nu, sen ska jag nog mysa framför en film med lite choklad. Är taxi i natt också så vi får väl se hur pigg jag är i morgon då det står födelsedagsmiddag på schemat. 



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: