Soligt

Oj vad mycket bättre allting känns när det är sol och varmt, har fått en snygg bränna idag så nu hoppas vi att vädret håller i sig så jag kan förbättra den under veckan. Har käkat lunch med emma i rosebank idag och tittat runt lite i affärer. Blev mest mat tråkigt nog. Fast en och annan present till systrarna me. Ska ju som sagt hoppa fallskärm i morgon, tror gunilla är lite nervös över det haha. Åker tidigt i morgon med colins flygplan dit jag ska hoppa tror jag. Annars är det lugnt på sydafrika fronten. Kul att ha fått ner lite svenskt sällskap kan jag tala om. Ska förmodligen ses igen på tisdag. Sitter på verandan nu i korta shorts och t shirt de kallar jag väder det, ville bara göra er avundsjuka då jag vet att ni har snöblaskigt och trist hemma. ;) 

Om jag inte skriver något mer nu överlevde jag inte skydivingen så vet ni haha, önska mig lycka till

saknar dig jonathan min älskling (nöjd nu ??? ) ;o) 



Postat av: Lotta

Hurra för dig Emma, lyckost att få hoppa fallskärm, har alltid önskat mig det, men aldrig kommit till skott, jag är jätteavis. Hoppas att du mår ok, och har det bra. Jag förstår att du längtar efter alla som du inte har med dig...kram till dig Emma!♥♥

2009-02-07 @ 19:37:11
Postat av: Jenny

jag vill oooooooxå ha sooooool..... ser ut som en vitsminkad likmask med albinogener :´( ta med dig lite afrikafärg hem till mig sis <3

2009-02-08 @ 11:11:19
URL/Bloggadress: http://therosehip.blogg.se/
Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: