Sky Diving

Måndag idag igen och nu var det två veckor sen jag anlände till Sydafrika. Har inte hänt så mycket under dagen, hämtat/lämnat barn, lagat mat, handlat, varit i stallet, dvs väldigt basic. I morgon är det min halvslappa dag med bara shopping på schemat. Ska till något som heter micro eller kanske det var macro?!, ett varuhus en bit härifrån och handla lite som familjen behöver. 
Sen har jag också fått för mig att jag ska hoppa fallskärm, så Gunilla har tydligen fixat en heldag med fallskärmshoppning på söndag. Spännande, hoppas på att det är säkert här haha. Annars har jag inte mycket inplanerat.

Har inte så mycket spännande att berätta mer. 
Bye



Postat av: sanna

Wooow vad coolt med sky diving ;D

2009-02-03 @ 13:11:40
URL/Bloggadress: http://sannasrum.blogg.se/
Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: