rastlös trots fullt upp???

Jag är så rastlös mest hela tiden, fast jag har haft fullt upp enda sen jag kom hem är inte det konstigt??? Jobbade mån-tis och var i sthlm igår med Jonathan. Köpte en marinblå klänning till bröllopet, ett springställ (jacka+ byxa) och en rosa lång tröjja att ha till leggings, lagom mysig sådär. Idag har jag och Sandra planer på att åka in till norrtälje och gå runt kärleksudden med Nelson. Sen ska jag förmodligen åka hem till mina föräldrar och umgås med min lilla syster. Funderar på att sno mammis bil och åka in och träna lite ikväll me, kan min kropp behöva.
   



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: