Presenter

Jag måste bara vara för snäll?! Har precis kommit hem från marknaden med en hel del prylar, nästan inget till mig själv utan presenter till er där hemma, jag måste vara världens bästa syster, dotter, flickvän, kompis mm :) haha eller kanske inte världens bästa. Men jag gillar att ge bort saker till de jag tycker om, för att visa uppskattning för deras existens ;)

Solen skiner men jag har sagt till mig själv att sitta i skuggan idag då de bränns på vissa ställen på min kropp. Men vi får väl se hur länge jag håller mig, soldyrkare som jag är, eller hur mamma? 



Postat av: jenny

snart kommer du hem my luv <3

2009-02-15 @ 14:47:07
URL/Bloggadress: http://therosehip.blogg.se/
Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: