polisabilar

Har idag sett en orange BMW polisbil och en fiat hundpolisbil. Hunden var liksom inknölad i bakluckan på den lilla bilen, oj vad jag log för mig själv haha. Det skulle pappsi sett. Sen såg jag en bil med multipolice som det stog på bilen, polisen sov haha vilken multipolis



Postat av: Anonym

hihi, man kanske ska satsa på att bli afrikansk multipolis då ^^

2009-02-17 @ 17:15:08
URL/Bloggadress: http://therosehip.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Hahah när jag läser om dig och bilar, kan jag inte låta bli att tänka på våra parkeringsbestyr, och hetsen som flöt upp i oss när vi skulle parkera vid banken. När en annan bil tänkte ta vår plats. Haha,, å dom så att vi hetsade upp oss, å satt å garva i bilen. Saknar dig.

2009-02-17 @ 23:56:07
URL/Bloggadress: http://emmeliessvenander.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej Emma .Vi ser fram emot att du snart är hemmma igen . Din kusin saknar dig ochså den andra är fortfarande i magen och lever om. Ett litet tips dock njut av värmen så länge du kan för här hemmma är det kallt . Många kramar Johanna .

2009-02-18 @ 15:38:19
Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: