Hemkommen

Landade igår klockan halv tio på morgonen på arlanda. Skönt att vara hemma även om min resa slutade tvärt  i och med krocken, men men. Fick världens sötaste välkomnande av Jonathan, han mötte mig på flygplatsen med blommor och när jag kom hem fick jag parfym, armani diamond och en söt BH som jag önskat mig. Han e för go ibland min karl... Åkte hem till mammi och pappi och hälsade på alla samt gav lite afrikapresenter, träffade på mormor och morfar också, alltid lika kul att ses. Åkte hem till Jonathan och packade upp, tvättade och allt annat som är nödvändigt göra efter resa. Kände mig en aning slut på eftermiddagen så jag somnade 2 timmar innan middagen. Käkade och slumrade in ganska snabbt igen, men vaknade i tid nu på morgonen. Tänkte lägga upp bilder från min resa sen så håll ögonen öppna.   



Postat av: Erika

VÄLKOMMEN HEM!!!!!

2009-02-22 @ 10:50:51
URL/Bloggadress: http://prickelina.blogg.se/
Postat av: Anonym

<3

2009-02-24 @ 18:36:37
URL/Bloggadress: http://therosehip.blogg.se/
Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: